Friday, October 21, 2005

Stop the Fucking Presses

Heavens to Murgatroyd!







Robert Pires is single!

Here's the proof from L'Equipe:
Fâché avec Raymond Domenech pour des propos tenus dans la presse en octobre 2004, il explique qu'il vivait à l'époque une période difficile et que la soupape «devait exploser. Mon début de saison n'avait pas été très performant. Je devais également régler mon divorce. J'ai certainement été maladroit dans mes propos. J'assume et ne me cherche pas d'excuses. Je n'étais pas bien. C'est tout», ajoute-t-il.
How could I not hear about this until now? I've only been in love with Pires since 1997. October 2004 would have been plenty early to drop out of school while only accruing a few dozen thousand dollars of debt. What am I going to do now?

I say it's a good thing I'm already going to London for spring break. Looks like the cards might just be aligned for me...



I'm listening to:
David Byrne- Grown Backwards

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Track referers to your site with referer.org free referrer feed.